Інтернет-магазин дитячих товарів хороший тим, що жителі будь-яких міст мають можливість легко та швидко знайти відповідну продукцію з доставкою прямо до себе додому. У разі успішного ведення бізнесу рентабельність такого інтернет-магазину може сягати навіть 40%.
Найбільш стабільний попит простежується на продукти харчування та догляду за дитиною (памперси, серветки, молочні суміші, пляшечки тощо). Категорію колясок, стільчиків та меблів можна назвати найконкурентнішою. А ось ніша розвиваючих ігор та подібних товарів не зайнята.
Найчастіше підприємці обирають контекстну рекламу, оскільки вважають, що вона швидше дасть результату. Насправді, на відміну пошукового просування, контекстна реклама не працює, якщо у неї перестати інвестувати. Пошукове просування товарів для дітей забезпечує набагато стабільніші результати при мінімальних вкладеннях.
Розкрутка сайту дитячих товарів є необхідною для:
- Залучення більшої кількості клієнтів та зростання прибутку;
- Підвищення популярності бренду, а також для того, щоби розповісти про нього;
- Досягнення топ-10 у Google.
Необхідно якісно опрацювати семантичне ядро та на його основі продумати структуру та навігацію по сайту.
Найчастіше покупцем не кінцевий споживач (дитина), а людина, що представляє його інтереси (батько). Це необхідно враховувати щодо цільової аудиторією дитячих товарів та створення оптимізованого контенту.















Сфера дитячої продукції - це дуже конкурентний сегмент ринку e-commerce. Незважаючи на те, що вона пропонує безліч можливостей, важливо розуміти, як використовувати їх так, щоб отримати від цього максимальну віддачу.
З правильною SEO-оптимізацією вам може допомогти SAIT.UA